onsdag 1 september 2010

Skåneland :)

har varit 2dgr i Malmö, har haft det supertrevligt och i slutet på oktober åker jag ner igen, kanske hinner ner en gång till emellan :)
Men undrar hur många gånger jag sagt VA? de här dagarna förstår ju inte vad de säger haha.

När jag strosade runt på stan igår var jag in på Butterick´s oj va mycket kul det finns där, tänkte nästan köpa nåt tok och chocka Jocke när jag kom hem men lät bli ;)
Köpte en kaffemugg att ha på jobbet med texten "man måste inte vara tokig för att jobba här men det underlättar" ;D

Tog det bara lugnt på hotellrummet resten av kvällen, var skönt att ladda batterierna lite. Nackdelen är att man hinner fundera mycket.....

Idag var jag och kollegan på ett väldigt bra och intressant kundbesök där vi var ut i deras produktion sånt är alltid väldigt givande.

Nu har jag bytt Skåneland mot Göteborg, ska vara här torsdag och fredag :))
Först ska vi vara seriösa och jobba sen imorgon kväll blir det femkamp på Liseberg, kommer bli kanonkul jag tänkte lämna Bambi kvar på hotellrummet hoppas "hon" inte smiter ut bara och följer efter till Liseberg ;D

Dags att sova en stund så jag kommer upp imorgon bitti.

Natti Natti, Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar