måndag 13 september 2010

Se, det var ju inte så svårt! :-)

Ringde doktorn imorse och fick prata med min ordinarie doktor, ÄNTLIGEN! :D
Hon har varit tjänstledig länge men är tillbaka nu *jippi*
Fick pencillin utskrivet mot uvi och innan jag hinner fråga föreslår hon en remiss till lassarettet eftersom jag haft flera uvi tätt nu, JAAA äntligen, de läkare som jag träffat de senaste gångerna när hon varit borta har bara sagt att nä men vi väntar och ser om du får fler uvi:er först när jag bett dem om en remiss.
Men det var ju inte så svårt att få en när man fick prata med en doktor som tar sig tid och känner till ens bakgrund! De andra kan tydligen inte läsa bakåt i tiden i ens journal heller utan tror att man är som alla andra som får många uvi! *muppar*

Imorgon borde jag märka att pencillinet verkat så jag förhoppningsvis inte behöver vara så galet trött längre.

Nu ska jag äta lite glass och titta på Biggest loser Sverige sen dröjer det nog inte länge innan jag kramar kudden.

Å just ja imorgon kommer det nog.... hihi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar