lördag 18 september 2010

Veckans bästa dag =)

Älskar lördagar!
Sovmorgon gick upp och gjorde mig iordning utan stress *gillar*
Åkte ut till Anki i hennes stuga, hittade direkt (nästan, åkte förbi den, den var så liten att den inte syntes mellan träden ;-p )
Kommer bli jättemysigt när det är färdigt enda nackdelen är dasset, om jag kommer hit och går på det i vinter får jag uvi direkt sa jag: Nädå säger Anki du får ha en egen frigolitsits med ditt namn på haha.... =)

Efter jag varit hos Anki åkte jag ner på stan och träffade Kristina ("Skalman") och fikade på "Vivaldi" var jätteroligt och träffas och vi hade mycket att prata om tänk vad skönt det är med en vän som verkligen förstår ens tankar och funderingar =)

När jag kom hem gjorde jag ett litet ryck i "mitt rum" (tvättstugan ;-p) bla...
Nu funderar jag på att göra ett ryck i det blivande gästrummet tills Jocke kommer hem ska bli så kul att få ordning där så man kan stänga in gästerna när de blir för jobbiga hihi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar