onsdag 15 september 2010

Beach 2011

Japp idag var jag och Kicki och fixade träningskort på gymmet som ligger 2min promenad från jobbet, så minst 2 lunchraster i veckan ska vi träna,
mot Beach 2011!!! =)
I träningskortet ingick även solning, det gillar vi så kanske man inte behöver vara blekare än blekast jämnt ;)
Men hade vi vetat att man ska ha foto på medlemskorten hade vi gått dit en annan dag (bättre hårdag), HERREGUD så man ser ut! Hahahaha....

Jag var även duktig och ringde tandläkaren och bokade tid idag, har skjutit på det alldeles för länge nu, så 12oktober ska jag dit *hua*
Har inte tandläkarskräck men tycker verkligen inte om det, o dyrt är det oxå.

Efter jobbet gjorde jag ett välbehövligt städryck här hemma, sen kom Vickan förbi en sväng, mycket trevligt =) Jag och kissarna fick presenter, kissarna fick "gottis" och jag fick "En liten bok om VÄNSKAP" TACK! =)

Nu ska jag koppla av, kolla på Idol och vänta på att älsklingen kommer hem från träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar