tisdag 21 september 2010

Vi fick finbesök igår ända från Hudiksvall ;D
Angelica och lilla Adrian kom tillsammans med "Ante-Svante", å vad lilla sötnosen hade växt, nä Ante jag syftar inte på dig ;D
Freja visste inte riktigt om hon tyckte Adrian var läskig eller inte men var väldigt nyfiken och ville vara med när han låg på golvet....

Hur söt får man fara?! Nerbäddad och redo för en tågresa med mamma ;) Sötnos!

Idag har jag varit riktigt seg, inte konstigt när det är mörkt, grått o regnigt ute. När Jocke´s klocka ringde imorse försökte jag stänga av den men det gick inge bra för jag försökte på min egen klocka, var väldigt trött tur jag inte behövde gå upp då utan kunde somna om, ZZzzzznark!

Har varit så sugen på att gå på bio idag, kanske kan "lura" med mig älsklingen på "Wall street - money never sleep" i helgen, om jag lockar med mat på "sportsbar" kanske hihi


Idag hade jag fått brev från Urologen, fick en klump i magen när jag såg att brevet var därifrån, vill ju dit men samtidigt vet jag att det gör så satans ont efteråt :-/ men det stod bara att de mottagit min remiss och att de kommer skicka en kallelse inom 90dagar så kan pusta ut ett litet tag till, tack gode gud att jag får göra det under narkos iaf! Å sen slipper jag förhoppningsvis ha uvi stup i ett och äta pencillin iaf några år :))

"Spåkulan" på fb sa såhär ikväll: Dina drömmar är inte så orealistiska som du tror. Visualisera ofta och tro på framtiden. ;))

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och surfa runt på Blocket och se om det finns någon fin bäddsoffa till bra pris ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar