tisdag 14 september 2010

Idag är en bra dag! =)

Jag är mycket piggare idag och har inte så ont heller, så pencillinet har börjat verka :))
Har som vanligt haft en rolig dag på jobbet idag,
vi är ett riktigt härligt gäng. ;D
Å Josef och jag bestämde några fler datum då jag kommer vara nere i Göteborg, ROLIGT!
När jag kom hem och sa till Jocke att jag skulle skriva in några fler resor i kalendern sa han att det är ju nästan bättre du skriver in när du är hemma haha ;)

Andreas har hämtat sin soffa, så nu ska vi göra iordning i gästrummet, å va roligt det ska bli och skönare när vi har gäster som sover kvar både för oss och den/dem.
Men iförsig ser Totte ut att sova rätt skönt i soffan just nu, och tittar man på leendet så drömmer han nog om Hanna hihi ;)

Fick parfymerna jag beställt idag, väldigt bekvämt att beställa från "nätet" det kommer jag göra fler gånger, den här gången var det varsin till mig och Jocke, till mig själv blev det den här gången en som jag tycker luktar gott men inte har köpt förut får se om jag tycker den luktar gott på mig.



Nu ska jag greja lite innan Idol.
Ha en bra kväll allihopa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar