torsdag 9 september 2010

Hänt i veckan?

Inte mycket, jag har varit sjukt trött hela veckan. Ska bli skönt med helg imorgon blir det ganska lugnt (tror jag) inget speciellt planerat på lördag men känner jag mig själv kommer jag bli rastlös så det kanske blir någon "stackare" som får besök hihi.

På söndag ska Jocke jobba och sen ha träning så får se vad jag hittar på blir garanterat någon som får besök frågan är vem? hihi.
Skjutsar honom till jobbet på morgonen så jag får ha bilen eller rättare sagt jag sover i bilen till hans jobb och i bästa fall har jag vaknat när vi är framme och det är min tur att sätta mig vid ratten annars får jag väl sova en timme på parkeringen innan jag åker hem ;)
Roligt att innebandyn börjat igen för Jocke så man får kolla på lite matcher igen :)

Totte har bott hos oss några veckor nu när han har haft praktik men sista dagen imorgon sen ska han gå i skolan några veckor innan nästa praktikperiod, kommer bli tomt har varit roligt att ha honom här även om vi inte gjort något speciellt.
Till nästa gång ska vi försöka fixa gästrummet så han får eget rum oxå, väntar bara på att Ante ska hämta sin soffa :)

Nä nu fick jag ett ryck och ska åka till Björnön och ta en promenad innan Idol, kanske skriver mer senare.

Ha re´!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar