fredag 10 september 2010

Ajajajajaj...!!

Fy schalingen va ont det gör att ligga på spikmatta!!!
Förstår inte de som tycker det är skönt?!
Har provat det förut och tyckte det gjorde ont då men tänkte att jag skulle ge den en ny chans ikväll för jag har haft ont i nacken och ner i ryggen i flera dagar, när jag förklarade för Jocke och Totte hur det kändes satte Totte diagnos direkt: Datanacke! Har inte hört det förut men det stämmer nog med tanke på att jag sitter mycket vid dator och inte alltid (sällan) så som man ska för att det ska vara bra ergonomiskt. Hur botar man detta snabbast och enklast tro? Inte med spikmatta iaf!!

Just nu är grabbarna på bilträff ute på Hälla,
själv tar jag det lugnt och kollar på Idol.
Hörde nyss något som knastrade kollade vad det var, kan ni gissa???
.....................
.....................
.....................

Freja som äter ostbåge! Hahaha.... hon är rolig den där lilla "hårbollen"!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar