lördag 4 september 2010

skrattkramp =))

ja så kan man sammanfatta mina 2dgr i Göteborg =))
De är ett riktigt härligt gäng, på torsdagen fick jag möjlighet att träffa några kunder jag pratat mycket med i telefonen det är alltid roligt.

Åt lunch med en av kollegorna som jag inte, haft möjlighet att prata med så mycket tidigare, fanns ytterligare en anledning till att jag åt lunch med honom och inte hämtade mat och åt på kontoret med de andra och det var för att jag fick veta att han haft en propp i ögat precis som pappa fick i somras, så var skönt att kunna ställa frågor och få tips/råd av någon som har samma problem så jag vet hur jag stöttar pappa på bästa sätt. :)

På kvällen var vi på Liseberg och hade 5-kamp. Jag hade galet roligt HAHA... och ja de andra hade rätt roligt åt mig oxå, kan väl säga såhär att skytte är inte min grej HAHAHAHA........... :)) :)) Jag har nog Liseberg´s bottenrekord på det ;D Med andra ord var det precis som vanligt när jag är inblandad :))
Var ju tvungen att köra de klassiska radiobilarna oxå, det gjorde jag och Malin vi tog varsin polisbil, jag trodde det var polisen som skulle jaga tjuvarna men jag blev jagad av 3 "tjuvar" som siktat in sig på mig så jag kom inte så långt hahaha...
När Liseberg stängde var vi några som gick vidare till ett ställe (kommer inte ihåg namnet) och pratade, väldigt trevligt :))
Jag vet inte vad jag gjorde riktigt men måste ha haft en väldigt inlevelse eller jag menar offrat mig mycket för mitt lag jag har träningsvärk lite här och var och en hel del blåmärken, men är jag förvånad? NÄ! :))

Igår hade hade vi HLR/Första hjälpen utbildning var riktigt roligt och otroligt nog så dog inte min docka jag kunde gapa tillräckligt stort ;)
På eftermiddagen hade vi arbetsplatsträff (möte), grabbarna hade gjort ett jättefint intyg som de skrivit under och ramat in till mig, de e la goa! :))
Det kommer jag sätta upp på mitt kontor direkt på måndag, de andra kommer bli så avundsjuka hihi.

Jag kom hem vid 22 igår kväll, det första jag ville ha (förutom pussar och kramar av min älskling såklart) var mat och inte vad som helst utan.... GIDDEBURGARE! *MUMS*

Å va skönt det var o sova i sin egen säng, borta bra men hemma bäst! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar