söndag 12 september 2010

Vart tog helgen vägen?!

Helgerna går alltid så himla fort!
Lördagar är helt klart veckans bästa dag, man kan sova ut på morgonen, göra vad man vill (nästan iaf) på dagen och man kan vara uppe sent på kvällen *yeeay*
Igår tog vi det lugnt hela dagen vi var helt slut båda två, på kvällen ringde Hasse och tyckte att jag skulle komma ner på stan till dem, jag velade ett tag först inte för att jag inte ville utan för att klockan skulle vara typ 22 innan jag var hos dem och jag skulle upp tidigt för att skjutsa Jocke till jobbet men bestämde mig ganska snabbt för att åka ner och det var sjukt roligt att träffa dem och prata gamla minnen, många skratt blev det bla. åt minnena till de här bilderna som Hasse bett mig lägga upp på FB, eller ja han bad mig lägga upp fler bilder på honom och självklart gjorde jag det då HAHAHA.... ;D































Idag har Jocke jobbat och jag har haft besök av Nette, jag skulle ha varit till Anki på eftermidda´n men bokade av det hälsar på henne en annan dag istället. :)

Nu ska jag titta på "Ensam mamma söker" och se om det verkar bli en rolig säsong eller inte. Sen blir det att krama kudden.
Imorgon måste jag ringa doktorn, har skjutit på det tillräckligt länge är förmodligen därför jag varit så trött hela veckan också så bara jag får en pencillinkur så blir det nog bra. :)
Ni som känt mig några år behöver knappast mer än en gissning för att lista ut vad det är för fel IGEN!!!!! :(
Japp UVI suck, suck, suck!
Positivt är iaf att jag inte har haft lika ont den här gången som jag brukar, det är därför jag dragit ut på att ringa doktorn har hoppats att det ska gå tillbaka av sig självt fas jag vet mycket väl att det inte gör det men man säger ju att hoppet är det sista som överger en ;)

Go´natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar