måndag 30 augusti 2010

Jag har spuuuunk!

Sitter på tåget till Malmö, är toktrött så orkar inte läsa och egentligen inte sitta vid datorn heller men måste göra nånting har försökt att bara lyssna på musik och koppla av men det funkar inte :-/ "Bara" 1.5timme kvar nu sen ska jag och mitt underbara lokalsinne hitta till hotellet och ni som känner mig vet ju att det kan bli riktigt spännande, men det borde gå bra det skulle ligga precis vid stationen.
När jag kommer till rummet ska jag krypa ner i sängen o soooova hoppas jag får en stor säng med en sån där stor härlig kudde, då ska jag ligga tvärsöver sängen och krama kudden hihi.
Imorgon får jag lite sovmorgon, kollegan hämtar mig strax efter 8.
Vet att vi ska ha möte fram till kl.13 vad som är planerat resten av dagen blir en spännande överraskning :)
Känner mig ungefär lika pigg och road som den här filuren just nu...


Nu ska jag lyssna på lite låtar jag blir pigg och glad av och inte några som får en att fundera på allt möjligt.....

Hej på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar