måndag 27 september 2010

Nu var det några dagar sen jag skrev så vad har jag gjort då?
I fredags var mamma här och fikade en stund resten av kvällen tog vi det lugnt och laddade inför helgens arbete i gästrummet.
I lördags fixade Jocke förarbetet inför tapetseringen, han ville inte ha min hjälp så jag gjorde lite annat välbehövligt fix här hemma men var en annan lite filur som gärna hjälpte husse hihi.

På kvällen kom Helena, Totte och Ante förbi en sväng med säng och lite annat som Totte ska ha i rummet så länge, kanon för nu kan vi kolla på möbler in dit i lugn och ro :)
Igår var vi och kollade på Jocke´s lag när de hade match tyvärr förlorade dem, sen hem och fortsätta med tapetseringen och då fick jag vara med som assistent eller iaf förste "trassköljare", det fick mig att börja sjunga på den här.... Trasdockorna ;)
Första tapeten kom upp med lite "mutter" från Jocke "Easy up my ass" haha...

Planen var att vara klara med tapetseringen igår och det fixade vi oxå men det var inte mycket marginal ;) Klocka 23.45 igår kväll var det klart då såg Jocke ut såhär ;)

Ingen av oss orkade städa ur rummet och flytta in Totte´s grejer så det fixade grabbarna ikväll medans jag stod i köket och fixade mat.
Nu har vi frukost och lunch imorgon :)


Just ja idag var jag och Kicki och tränade på lunchen kände oss SÅ DUKTIGA, nästa pass blir på torsdag :)) Beach 2011 here we come ;)

Orkar inte skriva mer nu så avslutar med lite bilder från helgens arbete ;D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar