fredag 17 september 2010

Fredag :-)

Det blev helg den här veckan oxå =) Å jag tror jag är frisk nu eller ja..... att uvi:n är borta iaf ;)

Idag är Jocke på kryssning o kommer hem imorgon kväll. Hoppas han har roligt :)
Själv är jag hemma med ett monster vid namn Freja vars nya hobby är att sprida blomgjord i hela huset *suck* och en annan knasboll som löper, hon jamar och åmar sig, Freja funderar vad hon håller på med. :-p
så imorgon "rymmer" jag hemifrån några timmar hihi
blir först ett besök hos Anki i hennes stuga och sen träffa "Skalman" på stan och fika kommer bli en kanondag =)

Har varit chaufför åt mamma och hennes kollega ikväll de var ut och åt med jobbet.
När jag hämtade dem efter middagen kom mamma ut och skratta så hon nästan grät och det första kollegan säger när hon öppnar bildörren är: Å vilken dröm att du är här!!!
Oj sa jag hade ni inge roligt?! Svaret blev: Jo men jag har så satans ont i fötterna aldrig mer klackskor! hahahaha.... =)

Nu har jag fått min berömda nysattack som betyder att jag borde sovit för längesen så go´natt vänner!
Aaaaatjooooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar