söndag 5 september 2010

Tur det bara var en dröm (den här gången)

Vaknade med hjärtklappning och lätt panik imorse, sen började jag skratta när det var en dröm men det skulle kunna vara en sanndröm när det gäller mig, hoppas det inte är det hahaha :))

Drömmen:
Vi skulle på kryssning med Widjeskogs och av någon anledning gick jag på före de andra, när båten börjar åka får jag en konstig känsla av att något inte stämmer frågar en gubbe vilken båt det är och får svaret att den ska till Danmark och kommer tillbaka på måndag (2dgr senare!) Hjälp! Jag skulle bara till Åbo! Får lite panik och springer ut på däck för att se om jag kan hoppa iland men båten hade hunnit för långt ut..... PANIK!!!
Här vaknade jag, puh!

Det här är en typisk grej som Bambi skulle kunna lyckas med, så jag ska undvika kryssningar ett bra tag framöver :))

Nu ska jag fixa lite för vid 14-tiden får vi besök av Satu, Göran och Linnea :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar