tisdag 24 augusti 2010

glad "snorunge" med busfrisyr

Japp det är jag det idag :)
Mitt strålande humör håller i sig trots förkylning och hängig.
Idag har jag haft hosta också det tycker jag inte om, vill inte tappa rösten som många gjort senaste tiden, jag menar skulle jag vara tyst? Knappast! ;)

Idag på förmiddan får jag ett samtal från vår Platschef i Gbg som säger:
Åsa, jag måste prata allvar med dig! Ojoj tänker jag vad har jag nu gjort eller inte gjort?!
PC: Jo nästa torsdag när du är här nere, vill du gå på Liseberg eller dyka?
Vad tror ni jag svarade? Haha...
Självklart valde jag Liseberg även om dykningen också skulle vara kul.
Senare kom det ett mail om femkamp på Liseberg nästa torsdag *YEEAY* :D

Efter jobbet har jag och Jocke varit till bästa Marita och blivit fina i håret, så skönt känner mig som en helt ny människa.
Tänk vad lite färg och klippning kan göra, gjorde frisyren lite busigare.

Imorgon kommer Totte hit, han ska sova här resten av veckan för han har praktik i stan klart han inte behöver pendla när vi bor närmare och har gott om plats :)Om han får sova nåt beror ju på Freja hihi...

På tal om att sova så ska jag lägga mig och kolla på tv nu och förhppningsvis somna tidigt.

Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar