måndag 23 augusti 2010

Strålande humör och "bollhav"!

Vaknade på ett strålande humör imorse (är det fortfarande), kanske var hög av kaffet och nässprayen sen igår fortfarande ;-p

Har haft en bra dag dag på jobbet men galet mycket o göra, var en sån dag när jag känner mig som jag sitter i ett bollhav där varje boll är en grej jag måste få klar och det bara fylls på med bollar så kommer aldrig till botten.
Fick tvinga mig själv några gånger att ta en paus, röra på mig och räkna till 10 för att inte stressa upp mig alltför mycket och sen fortsätta igen.

Tvingade mig själv att gå hem och ta kväll när jag slutade kl.16.00 annars hade jag kunnat sitta kvar till sent ikväll.
Just ja vår nya Platschef började idag, han fick träffa ett riktigt glatt gäng och jag tror han känner sig välkommen (hoppas det iaf), tror det kommer bli kanon!

Nu ska jag få i mig lite mat och sen ta en lååång promenad ute på Björnön och rensa huvudet lite. :) För er som inte varit på Björnön kommer här en bild därifrån :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar