lördag 14 augusti 2010

Tibax!

Har bestämt mig för att återuppta bloggandet, inte för att jag höll på så länge sist men iaf :-)
Kan ju inte bara läsa andras bloggar hela tiden hihi. Designen tar jag tag i en annan dag.

Kommer försöka skriva något varje dag, har jag inget roligt att berätta lägger jag bara in en låt eller något annat kul.

Idag kom Pappa och Gaud förbi och fikade, var så roligt att träffa dem igen!
De har varit borta i 3v så var ett tag sen vi träffades.
Vi fick några små presenter, bla ett ljus med texten:
"Åsa - Hon är intelligent och hänsynsfull. Hjälper alltid andra."
så nu har jag skriftligt på att jag är intelligent haha.

Ikväll har vi varit och hälsat på Helena m familj, var jättetrevligt.
Helena fyller år imorgon så hon fick en bakelse av oss som såg ut som en groda, (hon har grodfobi) trodde hon skulle slänga iväg kartongen när hon öppnade den men hon var så duktig så hihi. Åt t om upp den o sa att den här grodan tyckte jag om! Det får vi nog inte höra henne säga fler gånger haha ;-)
Å Johanna fick en Svampbobstol med parasoll som hon blev väldigt glad över, när inte mamma vill ha present så får Johanna istället :-)

Dags att hoppa i säng, skriver mer imorgon.

Go´natt vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar