fredag 20 augusti 2010

Avslutar veckan med....

.... att vara sjuk, kan det bli bättre?
Nä jag e int´ bitter :-p
Jag mår som ett "ruttet äpple", snorig, ont i halsen och fryser har sovit 2tim sen jag kom hem och ska snart bädda ner mig för natten, hoppas vakna upp frisk o tokpigg. :-)


Var några dagar sen jag skrev, så vad har hänt sen sist, jo....
tisdag natt tillbringade jag med mamma och Lotta på akuten, min klantiga mamma hade gjort illa foten, vi trodde hon hade brutit den men hon klarade sig undan med en rejäl stukning och sjukskrivning i 2v.
Man skulle kunna tro att man har jättetråkigt på akuten, men var längesen jag skrattade så mycket så många timmar i streck!
Vi hade sällskap i korridoren av ett jättetrevligt par, hoppas det gick bra för dig Magnus. Å att se mamma försöka hoppa på kryckor var det roligaste jag sett på länge, HAHAHA... Förlåt mamma men det var i klass med min "strandade val" ;-)

I onsdags gjorde jag ingenting efter jobbet, var rätt trött efter natten på akuten.
Igår var vi ut till mamma när vi slutade, köpte med oss "Spicy Hot" *mums*, Vickan kom oxå ut och fikade hon måste tro att vi är "knäppa familjen" eller iaf virriga och lättroade hahaha....

Jag fick en Beautiful blog award av Fru Magnusson
tidigare i veckan, TACK! svarar på den i ett eget inlägg :-) Men 7 (!!!) intressanta saker om mig hmm...??


Avslutar det här inlägget med ett fint citat jag hittade
hos "AnnaDenSmarta" :-)
En äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon medan alla andra tror på ditt leende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar