söndag 22 augusti 2010

Duracellkanin ;D

Japp det är jag det just nu. Har druckit massa kaffe idag blir knasigare än vanligt då ;) Jocke brukar föredra när jag druckit vin för då är jag såhär i 10min sen sover jag men när jag druckit kaffe håller det i sig i flera timmar ;D

Har haft en jättetrevlig dag, åkte först och fixade några ärenden sen ringde jag till "Satulainen" och frågade om hon bjöd på kaffe klart hon gjorde :D Fikade och skvallrade i flera timmar, SÅ KUL att ni ÄNTLIGEN lämnat urskogen och blivit stadsbor så det är lättare att träffas dessutom rätt sida av stan, kan ju inte bli bättre ;D
Imorgon efter jobbet kommer Satu hit kanske Göran oxå för att hålla Jocke sällskap medans vi "kärringar" slår våra kloka huvuden ihop och har lite syjunta, nåt glas vin kan det säkert bli oxå hihi då går det nog ännu bättre ;D
Å just ja måste gömma Freja imorgon annars är nog risken stor att Satu kidnappa henne!

Sen åkte jag hem och mellanlandade så jag fick lite mat i magen innan jag åkte till Ingemar för att dricka lite mer kaffe och ge honom en försenad present, vi har ju inte sett sen han fyllde år. Å jättefint hade han fått i köket, små saker gör stor skillnad. :)

Ska försöka bli kvitt duracellkanin i mig så jag kanske kan somna i tid ikväll och är pigg på jobbet, imorgon börjar vår nya Platschef kommer nog bli kanon.
Nu ska jag vara taskig matte och klippa Freja´s klor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar