torsdag 26 augusti 2010

härliga torsdag :-)

undrar om jag fortfarande är hög på kaffet jag drack i helgen?!
Fast jag varit förkyld och hängig i veckan har jag känt mig på strålande humör,full i bus och lite knäppare än vanligt hela veckan. Hmm... det är nåt skumt med mig :-p

Har det hänt nåt kul idag?
Jag har alltid (nästan) kul på jobbet med kollegor och kunder.
Mina kollegor skrattar åt mig och mina fix idéer jag har för mig förstår inte varför, det är väl inget konstigt med att äta räkmacka utan räkor eller att inte äta rumpor på maten? hihi
På tal om att äta kände jag mig väldigt duktig idag när jag åt min matlåda till lunch medans mina kollegor satt runt bordet och åt pizza. :)
Fast jag åt ju pizza igår kväll så ville inte vara onyttig idag oxå.

På eftermiddan var min kusin och hämtade grejer i grannlokalen igen, plötsligt är han inne hos mig med en stor röd ros (i siden/plast) han hittat där haha.... ja man säger ju att det är tanken som räknas och är inte varje dag man får blommor på jobbet :))

Dagens sista samtal från en kund var från en härlig dam som jag pratat flera gånger med, när jag svarar är det första hon säger samtidigt som hon skrattar: Åsa, gör aldrig mer i hela ditt liv affärer med mig!
De är roliga ibland, anledning var att det är så omständigt pga deras interna rutiner så hon tyckte synd om mig. :))

Nu ska jag göra mig iordning och åka till Satu, fixa mina jeans, dricka kaffe och "skvallra" :)) När jag kommer hem sen lär jag vara "speedad" av kaffet och ha ont i magen av allt skrattande hahaha....

Har sett underbart klipp på fb idag, men har tyvärr ingen länk till det som jag kan lägga upp här, ska försöka hitta det så ni som inte har fb också får se det. Hahaha...

Nä dags o kila!

Byyyyyyye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar