fredag 20 augusti 2010

Beautiful blog award

Tack än en gång Fru Magnusson för den fina Blog Award. :D
Har försökt komma på 7 intressanta saker om mig det var inte lätt och vet inte om jag lyckades men här kommer de iaf :)

1. har NOLL lokalsinne, kan gå vilse ÖVERALLT även hemma i mitt eget område ;)

2. har ett diplom från Västeråsgårdens kollo i Söderbärke som "Kollot´s superbärande hajkdansvinnare".

3. provade snus första gången för ca 20år sen när jag satt med Johnny och Mattias och fiskade från en brygga på Västanviks camping utanför Leksand blev så yr att jag ramlade i vattnet.

4. har ramlat i rulltrappan på Stockholms central, var ej populärt i rusningstid när alla stressade människor skulle fram.

5. har åkt på sexfilig motorväg mellan Fagersta och Skinnskatteberg, eller var det så att jag inte var helt nykter kanske? ;)

6. snubblar på allt tex övergångsställen (strecken), konsumkassar....

7. la mig och sov under "mosters" köksmatta när jag var 3år










Här vänner får ni en varsin Beautiful Blog Award.
Totte
Sofia
Hanna Carlgren
Anna Johnsson
Lovis
Emma Englund
AnnaDenSmarta

Så funkar det:

- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar