lördag 21 augusti 2010

YEEAAAH!!! :))

Blev mycket piggare senare på eftermiddagen och då kom rastlösheten direkt fick för mig att prova lite kläder som jag inte kunnat ha på några år och gissa om jag blev glad när jag kunde ha tre par byxor och en klänning som jag knappt kommer ihåg när jag kunde ha sist. :)) Å jag behövde inte ens lägga mig på sängen och dra in magen för att kunna knäppa dem utan det gick ändå ;))
Nu är det bara "handtagen" som ska bort så blir det kanon!

Senare ringde jag mamma, jag menar "halta Lotta" ;) hon spelade kort med Elli och Josse så bjöd hit dem. De köpte med sig mat från "Giddegrillen" *mums*, vi spelade kort en stund, Josse vann så nu måste vi andra få revansch en annan kväll :)

Jocke var hem och bytte om sen åkte han och Totte igen de skulle på nåt "bilgrejs" i Kopparlunden vet inte vad men får höra inatt när de kommer hem, Totte ska sova här :)

Nu känner jag att jag kanske inte var riktigt så pigg som jag ville tro så ska lägga mig i soffan och läsa med lite bra musik på.

Har ingen rolig bild från dagen, men den här tog jag på semestern på vår kattunge Freja alla har vi våra olika sovstilar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar