lördag 1 januari 2011

2010 blir 2011

Vi har firat nyår i Norberg tillsammans med de bästa och vi har haft sååå trevligt. (Jenny, Tyra och Jimmy, Niklas och Sara)

Vi åkte upp så vi var där tidigt på eftermiddan, vi tjejer tog en promenad till ICA medans killarna ja vad gjorde de egentligen under tiden?!?! ;)


Innan vi gjorde oss iordning för middan spelade vi "Rita & Gissa" stackars Jimmy fick vara i samma lag som mig haha ;)

Lag 1: Jocke och Sara
Lag 2: Niklas och Jenny *Vinnarna*

Lag 3: Jag och Jimmy, vi fastnade inte på bild ;)

Sara tar en klunk vin och hoppas att nästa grej de ska rita inte har med vatten att göra hihi ;)

Tyra förstärkte Lag 2 när hon vaknade ;)

Dukning pågår till vår trerätters-middag som Niklas satt ihop och det var så supergott! :)

Även på fest måste man ibland ta en paus, Tyra läser en bok för Jocke ;)

När vi skålat in det nya året och varit ute och kollat på raketer var jag bara tvungen innan jag gick in.....


Lilla tokfian var också vaken när det blev nytt år, då behövs ingen annan underhållning. ;) Egentligen ska man filma henne men här kommer några bilder så förstår ni nog vad jag menar ;)























När underhållningen somnat var vi ju tvungna att hitta på nåt själva ;) Då blev det "Med Vilda Gester", det kan tex se ut såhär haha ;) Ni kommer aldrig gissa rätt Hahaha!

Den här gången var det tjejerna mot killarna, gissa vilka som vann?! ;)

Vi avslutade strax efter 3. Tog inte många sekunder innan jag somnade väldigt nöjd med kvällen och ont i skrattmusklerna ;) Kände mig väldigt trygg i rummet med dessa runt mig....


Idag var vi ganska sega så gjorde inte så mycket förrän sent på eftermiddag då vi gick bort till pizzerian tillsammans. Sen var det dags att åka hem till stan igen.

Borta bra men hemma bäst, jag hann knappt in förrän jag stod i duschen är så skönt att ta en riktigt lång dusch när man kommer hem, iförsig så vet jag inte vad snabbdusch är oavsett om jag varit borta eller inte :)

Nu ska jag gå och kramas med kudden, imorgon har jag bara en sak planerad och det är att jag och mamma ska upp till lasarettet och hälsa på morbror sen får vi se vad dagen erbjuder :)

Kram & Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar