söndag 2 januari 2011

Flitig....

Man hinner mycket fast man går upp 11.30 :)

Först var jag och mamma och hälsade på morbror på lasarettet,
jag blev där drygt 2 timmar.
Han hade en av de bättre dagarna idag och var så pigg att han ville följa med ner och hälsa på Xina när mamma skulle åka hem så jag körde ner honom i en rullstol. Han sa att någon gång ska jag nog få möjlighet att ge igen för det här, förstår inte vad han menar haha ;)

På vägen hem blev det handling, "Västerbottenpasta" var beställt så det fick det bli, vad det blir för mat imorgon skriver jag inte här för då får vi huset fullt, det är iförsig trevligt men så mycket tänkte jag inte göra ;)

När vi ätit gjorde jag ett ryck i klädkammaren så jag kunde röja i "biblioteket" med Spotify och ett glas vin var det riktigt roligt :)
När vi fixade Totte´s rum hamnade ju alla grejerna där istället, men nu är det fixat så man slipper leka fångarna på fortet när man ska ha nåt :) Låter som vi har ett jättehus med hur många rum som helst när vi säger "biblioteket":)

Nu är ordningen återställd, Totte är hemma igen. :) Skrutten trodde hon skulle få sova hos honom inatt men tji fick hon, förstår inte varför haha...

Nu ska jag välja en tidning från den tidningsprenumeration vi fick i julklapp, vi har enats om " MatMagasinet" förhoppningsvis får man lite ny inspiration :)

Nytt År = Nya Spännande Utmaningar!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar