torsdag 6 januari 2011

Behöver en kram!

Dagen började bra med frukost på sängen men sen vet jag inte vad som hände, gaaaah! Eller jo det gör jag. Men det går väldigt bra att städa när man är irriterad!! ;)

Fick en paus när mamma kom för att få sitt hår färgat och Jocke åkte och tränade.
Mamma är modig hon, jag färgade hennes hår samtidigt som jag kollade på hockeyn det hade kunnat bli hur som helst hahaha!

När Jocke kom hem höll jag på med mat och han hoppades nog att irritationen skulle ha gått över men tyvärr hade den inte det. :(

Känner mig "blä" och vill helst gå och gömma mig. Berättade för Jocke varför jag varit irriterad idag och att jag sen blir frustrerad för att det egentligen inte är jag. Jag är ju glad och sprallig! Han förstod min irritation och höll med om att jag inte är sån här egentligen, men vi har väl alla dåliga dagar?!

Nä nu går jag och drar täcket över huvudet och hoppas att morgondagen blir bättre. :)

Kram & Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar