lördag 8 januari 2011

Spunk!

Usch vilken tråkig dag, har legat på soffan och försökt vila bort min yrsel, den är envis :( Ligga på soffan och koppla av är inte min starkaste sida när jag vet en massa saker som behöver göras men så fort jag försökt gå upp och göra nåt snurrar hela världen men nu börjar det kännas bättre men för säkerhetsskull håller jag mig kvar i soffan ikväll istället för att börja "stissa" runt ;)

Tidigare idag kom Jocke in i vardagsrummet och frågade om det slagit runt helt? Anledningen var att jag skrattade högt för mig själv :) Ok jag kan vara lättroad ibland men vill ni veta vad jag skrattade åt så klicka.... HÄR

Folk försöker med alla möjliga ursäkter när de åker dit för något tex fortkörning, detta stod i VLT häromdagen... trodde han verkligen det skulle funka?!?! Klicka HÄR för att läsa vad han skyllde på, Haha!

Jill Johnson tycker jag är riktigt bra och en av mina favoritlåtar med henne är Desperado, klicka HÄR och hör när hon sjunger den i "De kallar oss artister"

Å nu börjar det lukta riktigt gott från köket!! Jag är portad därifrån men ska se om jag kan smyga mig in och kika lite bara hihi.
Efter maten ska jag vinna mot Jocke i Buzz måste ha något att göra om jag ska hålla mig stilla i soffan ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar