lördag 22 januari 2011

Dags för uppdatering tror jag ;)

Skönt med lördagar som man har lagom mycket planerat på så man slipper stressa på morgonen, göra lite grejer på dan och sen ta det lugnt på kvällen (om det inte är nåt roligt planerat förstås)
Fast någon sovmorgon blev det inte direkt idag, Freja väckte mig stup i ett. Först för att komma in under mitt täcke och sen ut igen så höll hon på fram och tillbaka och däremellan satt hon på min huvudkudde och tuggade på mitt hår så hennes smaskande ekade i hela huvudet, hon är go den lilla knasbollen haha ;)
Idag har jag varit till Hälla och handlat lite smågrejer jag behövde, hälsat på morbror och sen fikat hos mamma. Ute hos mamma hade jag och Xina ett djupt samtal haha...


Kollade även mitt blodtryck och det är normalt igen, nu gäller det bara att fortsätta hålla det nere :)
Ikväll tar vi det bara lugnt framför tv:n, Jocke ska upp vid kl.5 imorgon bitti för att jobba sen har han match på eftermiddan. Själv ska jag sova "lite" längre än till kl.5 och sen ska jag poppa musik, städa och packa till Göteborg, åker dit på måndag eftermiddag och kommer hem på onsdag kväll, och är det fint väder kan det nog bli en promenad imorgon också :)

Nu ska jag ta ett glas vin och läsa senaste numret av "amelia" :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar