söndag 9 januari 2011

Saft och Innebandy i en snurrig blandning ;)

Ja så kan man sammanfatta den här söndagen :)

Jocke hade "hemma"match i Virsbo idag mot Westerås IBK. Matchen började kl.13 men vi var där till 11.45 då de hade samling. Jag hade ingen lust att sitta i hallen och vänta till kl.13 även om det säkert fanns någon där att prata med så jag gick över till Nette och drack saft och pratade istället, mycket trevligt!

Matchen gick tyvärr inge bra, grabbarna förlorade med 5-8, det andra laget är egentligen inte bättre, men jag vet inte riktigt vad grabbarna höll på med idag... men nästa gång vinner de mot de här! :)

Nu ska jag göra mig iordning och möta upp mamma vid hennes jobb, för att kolla mitt blodtryck och se om det är pga det jag har haft sån yrsel de senaste dagarna, den vägrar ge med sig. Får väl se om det är blodtrycket som spökar annars vet jag inte vad det beror på eller jo egentligen vet jag väl men jag vill inte att det ska vara det så därför försöker jag förneka....

Imorgon ska jag tillbaka till kontoret igen, det ska faktiskt bli riktigt kul att träffa gänget igen så någon söndagsångest har jag inte :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar