fredag 14 januari 2011

Helg!

Vart tog veckan vägen?! Den kanske oxå tröttnat på kylan och drog på solsemester förstår den även om jag tycker det är taskigt att inte ta med mig ;)

Fast jag har haft en bra vecka, har varit duktig flicka *klappar mig själv på axeln* och vilat på kvällarna så yrseln är i stort sett borta, men den stora utmaningen kommer i helgen när vi har lagom mycket planerat och jag då ska ta det lugnt resten av tiden och inte komma på att jag ska göra det och det och det.... hmm.

Just nu kollar vi på Let´s Dance och jag dricker en Smirnoff Ice mmm :)
Jag har flera som jag absolut vill ha kvar men en som jag vill ska åka ut mest för att jag har så svårt för honom är Björn Ranelid, så slemmig! *iiisch*

Imorgon står det lunch på stan med "Skalman" på schemat, var alldeles för längesen så det ska bli jättekul, det hon inte vet än är att hon ska få hjälpa mig att köpa present till en kollega som fyller 60år nästa vecka och som vi "skramlat" till. Hon är perfekt för uppdraget för hon har oxå jobbat med honom i flera år :)

Medans jag är på stan imorgon ska Jocke till Köping och spela match.
Han kommer hem lagom till handbollen börjar och då lär han vara hungrig så jag tänkte ha nåt gott att äta klart tills han kommer, vad har jag inte bestämt ännu får bli en överraskning för både honom och mig ;)

Hoppas ni alla får en rolig och mysig helg, kom ihåg att Heja på Sverige imorgon!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar