fredag 7 januari 2011

Ledig dag

Man får mycket gjort när man är ledig, jag har scwoooschat hit och dit hela dagen och fixat ärenden men känns bra när det är gjort :)

När jag kommit hem och ätit mat la jag mig på soffan för att koppla av och hoppas att yrseln jag haft sen igår kväll skulle försvinna. När jag började kolla på tv:n var det handboll Sverige - Tunisien, när jag tittade nästa gång var det Danmark - Brasilien, de kan ju inte bara byta lag sådär jag blir ju förvirrad!! ;)

Nu är Jocke och skjutsar Totte till tåget och jag ska plocka fram lite ost och kex sen blir det "Let´s Dance" får se vem som blir min favorit den här säsongen.

Inte konstigt att vi kvinnor är trötta ibland..... ;)
Vi förväntas ha: rådjursögon, smultronläppar, äppelkinder, persikohy, getingmidja, pianofingrar, ben som ett föl, hållning som ett fullblod. Dessutom ska man dofta som en sommaräng, äta som en mus, vara trogen som en hund, glad som en lärka, snabb som en vessla, spännande som en tiger o kåt som en kanin. :)

Kram & Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar