torsdag 30 december 2010

En dag med mycket skratt :)

Imorse hade jag och Freja vår vanliga morgonrutin när jag duschade. Hon ska absolut vara med inne i badrummet och går även in och ut ur duschen fast hon blir blöt. När jag är klar sitter hon på toaletten och väntar medans jag fixar ansiktet för hon har lärt sig att jag använder topz och jag hinner inte mer än lägga ner den på handfatet förrän hon har haft ner den på golvet och dribblar iväg.
När jag var klar och hade satt mig för att jobba ser jag det här framför mig gissa om jag skrattade ;)
Freja dribblar med topzen från sovrummet i den ena delen av huset bort till dörren till tvättstugan som är i andra delen. När hon inte kommer längre tror man att hon ska vända och fortsätta dribbla men nej inte Freja heller hon tar topzen i munnen springer bort till sovrummet och gör samma sak igen bort till tvättstugan... detta upprepade hon ett par gånger. Hahaha! Vår lilla knasboll!


Vid lunch kom Lasse förbi och hade köpt med sig gott fika *mums*


När han sen skulle åka hem funderade han på vad det var på hans sko?!
Återigen hade Freja varit i farten, hon tyckte väl att den behövde piffas upp lite så hade satt dit en av sina bollar hahaha :)


Ikväll har vi varit hos Nicklas och Anton, vet inte vem av oss som hade roligast när vi lekte med julklappen han fick av oss ;)









Allt ihopsatt och efter en hel del koncentration som ni ser ovan så är även klistermärkena på. Då ser det ut så här... bara att börja vifta med startflaggan så Rorri Stuntbil åker iväg och kraschar genom väggen :)


När vi lekt med det en stund ville Anton byta lek.....
Anton säger: Märta (jag) kom o ta mig om du törs samtidigt som han springer in och gömmer sig under täcket. Haha det ska börjas i tid ;)

Här har vi paus och tittar på bilderna jag tagit under kvällen :)


Imorgon är det Nyårsafton, hoppas alla får ett bra slut på 2010 och en bra start på 2011. Har ni något nyårslöfte?
Själv har jag inget löfte men några mål har jag satt upp inför nästa år, de kan jag berätta mer om en annan gång.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar