fredag 3 december 2010

Nu är det gjort :)

Det gick bra på lassarettet igår, så fort jag vaknade ville jag åka hem så försökte se piggare ut än vad jag egentligen var. ;)
Fick höra flera gånger att jag är en fullt frisk tjej, skulle bett om att få det skriftligt för det lär dröja innan jag får höra det igen!! Haha ;) ;)

När jag kom hem la jag mig först i sängen en stund sen förflyttade jag mig till soffan och tittade på film, Sex & The City 2 och The Killers. Jag har en film kvar, en riktig tjejfilm (Dear John), den spar jag nog till på söndag förmiddag när Jocke jobbar. :)

Idag har jag jobbat hemifrån, var skönt att inte behöva ut och cykla i snöovädret. Fick massor gjort man blir inte lika ofta avbruten när man sitter hemma som när man är på kontoret. :) Jag är fortfarande väldigt trött känns som att narkosen från igår skulle sitta i fortfarande fast det gör den ju inte såklart.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och vänta på att Jocke kommer hem och berättar hur deras match gick, känns konstigt att inte var där. Hoppas de vann iaf!!! :)


Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar