onsdag 22 december 2010

Shopping i Sibirien

FY SCHALINGEN VA KALLT DET ÄR!!!
När det är så här galet kallt är jag verkligen glad att jag har katt(er) och inte hund som ska ut på sina promenader, Hua!
Tur att jag slapp cykla till jobbet idag, en väldigt snäll kollega hämtade mig imorse och sen kom Jocke när jag slutade, vi har varit nere på stan och fixat iallafall 95% av alla julklapparna :) De sista tar vi imorgon är bara en butik (förhoppningsvis) som vi behöver in i.
Å nu behöver jag inte cykla förrän 10 januari igen, ska jobba hemifrån :)

Dagens bästa står helt klart Sofia W för, sötnosen! Citerar henne: Jag trodde jag var smart som hängde ut mitt blöta linne på balkongen i morse för de skulle torka snabbare... men visade sig nyss att det frysit till is!
Hahahahahaha!

Imorgon kommer Nette & Jocke förbi på fika när de julshoppat här på Erikslund. *Gillar* Skickade ett meddelande till Nette att hon skulle höra av sig en stund innan de kommer för jag tänkte göra päronpajen.
Svaret: Wohooo...absolut det gör jag :)
Den är väldigt god, populär och enkel! Mmmm.... men skippar nog glassen imorgon fryser gör man ju ändå.
På tal om kallt, tror jag ska leta reda på mina "heffisar" imorgon :)

Kära Tomten!
Även detta året önskar jag mig ett "fett bankkonto och en smal kropp i julklapp". INTE tvärtom som du uppenbarligen trodde förra året... ;) Tack på förhand!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar