tisdag 28 december 2010

Miljonär?

4 månader tänk vad tiden går fort, den här bilden är till er Totte & Hanna ni är så söta tillsammans hoppas ni har en underbar vecka. :)


Ikväll har jag varit till Ingemar och fikat, hallonpaj med vaniljsås och kaffe, både gott och trevligt. Vi kom fram till att jag inte är fåfäng utan bara bryr mig om hur jag ser ut, eller hur var det?! Haha.
Ni vet ju hur jag blir när jag druckit kaffe så funderar på att ta ett glas vin för att jämna ut det hihi ;)
När jag varit där åkte jag till Lasse och lämnade hans julklapp, han skrattade gott när han öppnade den. Jag hjälpte honom med lite papper från lasarettet och skrev även upp alla datum och tider så jag har full koll och kan påminna honom.
När jag kom hem försökte jag pussa på Freja, men hon var inte så road ser nästan ut som hon tänker: Näää matte du har pussat på mig hela da´n det räcker nu! Haha! ;)



Snart är det nyårsafton *wiii* har pratat med både Jenny och Sara ikväll inför fredagen det ska bli så himla kul! :) Den här ska vi bla. dricka "A night of passion"


Nä vänner ett glas vin och skrapa lite lotter vi fick av Lasse det ska jag göra nu! Om det inte blir några fler inlägg så vann vi mycket pengar och har åkt till varmare breddgrader ses isåfall till sommaren ;) Drömma kan man alltid göra ;)

Kram & Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar