torsdag 4 november 2010

Yeaay imorgon är det fredag! Vart tog den här veckan vägen?!
Har det hänt nåt kul? Jajemen :)
I måndags var jag till "Satulainen" och fika, kom därifrån med en "ny" mobil hon hade haft den en helg sen gett upp :) De skrattade åt mig när jag fipplade med den hade visst lite ljud och kommentarer för mig, ooopps I did it again! ;)

Idag fick jag löneförhöjning *yeeeay*

Å vad jag ser fram emot lördag!!! :) Först får vi besök av Jenny med familj, sen på kvällen ska vi ut och äta med bla. Roger & Susanne innan Blackbird´s spelning på Sigurdsgatan det kommer bli en kanonkväll! :) :)

Har försökte ringa till lassarettet för att snabba på min tid så jag får vidgningen gjord nångång, helst hade jag sluppit men vet ju att jag måste så då är det lika bra att få det avklarat. Men "nötterna" svarar inte under sina telefontider, vad gör man då?! Jo skickar dit mamsen som jobbar på lassarettet, hon skulle gå förbi där imorgon man får ju inte vara dum heller ;)

Freja är ju bara så söt, just nu sitter hon på tv:n och jagar bilden! Hahaha.... :)

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar