onsdag 24 november 2010

Julklappsbyte och nöjd kille :)

Fick inbjudan idag till Teammöte och Julfirande i Malmö tillsammans med
"Skåne-gänget" den 16dec så åker ner 15e och hem 17e.
Vi fick en uppgift... Medtag 1 st julklapp till ett värde av 30 kr samt 1 st julklapp innehållande någonting hemifrån som du gärna vill bli av med!!! När jag berättade det för Jocke var hans svar direkt: Freja! ;) Haha.. ;)
Det finns mycket man vill göra sig av med hemma, men vad ska man ta med till julklappsbyte?!! Hmm.... Nåt ska jag komma på :)

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av två killar som såg väldigt "full i fan" ut och skulle åka iväg och "kolla läget lite"..... Hmmm....??!!!
När de kom tillbaka efter ett tag hade Totte ett extra stort leende, han hade köpt en ny dataskärm :) Så gissar vad killarna hållt (och håller) på med ikväll ;)

Imorgon är det äntligen dags för kryssningen, det kommer bli sååå grymt kul!! Jag ska försöka ta några bilder som jag kan dela med mig av är vi kommer hem. :)

KraaaaM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar