lördag 20 november 2010

Göteborg och lego ;)

Jag är en upptagen kvinna så blir några dagar mellan uppdateringarna ibland ;)

Har varit i Göteborg och jobbat, alltid roligt att träffa gänget där nere, träffade även några kunder roligt att få ansikten på de man pratat mycket med :)
I torsdags kväll hade jag tänkt att bara slappa på hotellrummet men det blidde inte så, hade precis ätit lite kvällsmat och satt och fipplade lite vid datorn och kollade på tv när jag fick ett mail från en kollega på systerbolaget som var nere på en av våra kurser, han undrade om jag satt och hade tråkigt? Isåfall kunde vi ta en öl. Ja varför inte?! Så det blev en spontan AW med en "Lapp" ifrån Luleå :)
Igår tackade vi av Josef som tyvärr slutar hos oss, vi hade skramlat till ett äppelträd till honom så kan han tänka på oss när han äter äpplena ;)

Nicklas och Anton hämtade mig vid tåget när jag kom till stan vid 18, vi åt McDonalds och sen ville Anton följa med in till "Märta", klart han fick göra det vi byggde bla. med lego svårt att säga vem som hade roligast men jag var definitivt mest koncentrerad haha.... När han var tvungen att åka hem såg han ut såhär.... inte helt nöjd!
Jocke var i Virsbo igår och hjälpte Andreas att tapetsera, han sov kvar där för han skulle upp tidigt idag och jobba. När jag vaknade imorse och såg att det snöade massor var jag väldigt glad att han gjorde det och inte behövde ut och åka i det vädret! Själv har jag haft en välbehövlig vilodag, skönt. Det dröjer innan nästa vilodag fullt upp fram till nyår nu :)

Såhär såg det ut tidigare ikväll medans jag gjorde mat hihi..
Freja är ju för söt, gjorde nyss en "Lady & Lufsen" med henne (ett kolasnöre), den katten äter allt haha ;)

Imorgon ska vi upp tidigt och fixa lite ärenden innan det blir Virsbo för match och sen Fagersta för att gratulera Totte som fyller 17år och Johanna som blir 5år = en bra söndag :)

Trevlig kväll!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar