måndag 15 november 2010

Det sägs ju att man blir som man umgås är det därför vi har två knasiga katter?!
När jag kom hem efter jobbet idag möts jag av en Freja och ser flera "strumpbollar" utspridda i huset hon hade öppnat matte´s byrålåda så hon hade nog haft riktigt roligt idag haha... Å när jag håller på i köket, vänder jag mig om för att säga nåt till Skrutten då sitter hon som ett "tänt ljus" och lipar åt mig och ser frågande ut när jag skrattar åt henne, hahaha... sötnötar! :)

I lördags var vi i Virsbo på kalas, Ante fyllde 23år, roligt att Angelica och lilla Adrian var nere också :)
Efter kalaset åkte vi till Gaud hon hade gjort jättegod mat (som alltid) vi hade farsdag middag för pappa, farmor var också med. Det var en jättemysig kväll och vi var så mätta så vi trodde att vi skulle sprängas :O
När vi släppt av Farmor säger Jocke: Din Farmor är så härlig en riktig krutgumma tänk att få vara sådär pigg i den åldern! :)


Igår jobbade Jocke några till 14.00, när han slutade åkte vi till Papps & Kicks för att fira farsdag. Jag har helt klart fått den bästa Svärfar och Bonussvärmor, blir alltid glad av att umgås med dem och jag kan prata om allt med dem, hur många kan säga det om sina svärföräldrar? NI ÄR GULD VÄRDA!
Nu ska jag göra mig redo för sängen blir en lång dag imorgon, först jobba sen upp till lasarettet och kolla hur det är med L. Om läget är stabilt så blir det hem och packa för meningen är att jag ska åka ner till Göteborg och jobba ons-fre så...

Kram & Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar