torsdag 11 november 2010

GRATTIS ANDREAS 23ÅR IDAG!!

Tänker inte vara som alla andra och kommentera en massa om att det har snöat, säger bara att jag tänkte sola tidigare idag men ändrade mig.. ;)

Idag har jag jobbat hemifrån, fördelen med att ha ett kontorsjobb :)
Det är skönt att kunna sova lite längre eftersom man inte behöver fixa iordning sig lika mycket innan man börjar, men duscha måste jag iaf göra annars blir jag inte människa :) Även om det är skönt att jobba hemma skulle jag inte vilja göra det på heltid saknar mina tokiga kollegor :) På tal om kollegor så bokade jag idag resan till Göteborgskontoret åker dit på onsdag och hem igen på fredag. Den här gången är det blandade känslor, självklart kommer vi ha roligt där nere som alltid men vi ska också tacka av Josef vilket är riktigt riktigt tråkigt, men jättekul för honom att han fått möjligheten! :)

Det var väldigt nära på förmidda´n att jag slängde ut Freja och Skrutten i snön, gaaah va dryga de var bara bråkade hela tiden, men sen gick de äntligen och la sig och då var det istället jag som fick "onda ögat" när jag babblade haha ;)
Tyst matte jag försöker sova!! ;)

Nu ska jag greja lite tills Jocke kommer hem om ca 1 timme, då blir det ost och kex med lite vin..... vardagsmys ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar