lördag 27 november 2010

Kryssningen var jättetrevlig och rolig. Grabbarna i Blackbird var lika grymma som de alltid är :) Jag tog några få bilder men tyvärr blir de inte så bra med mobilen så tänkte att jag skulle länka till Christoffer´s blogg när han lagt upp några där senare. :) Bjuder på några den första är väldigt suddig men observera "Barney" hihi bland de övriga fotograferna som tillhör crew:n. :)
Blir riktigt kul att se bilderna han tagit... :)

Mmm.... ;)

Slutet på resan hade kunnat varit roligare, fy fan va arg jag var när Nicklas kom och hämtade oss vid stationen. De gångerna jag är det är lätträknade. Men ilskan var allra mest att jag var sjukt besviken på......... och för att jag skämdes!!! :( :( :(

Nu måste jag gå och hacka massa grönsaker till tacos, vid 16 är det dags för årets träff med Jocke´s syskonbarn. Tyvärr blir vi inte så många i år Angelica och Tommy kommer bla. inte, klart de inte ska ge sig ut på vägarna ner från Hudiksvall i det här vädret. Vi kanske ska flytta träffen till våren istället då kan vi ju ha "Vilda Gesterna" utomhus och ge grannarna lite gratis underhållning haha... :)

Hoppas alla får en rolig kväll, det ska vi ha! :)

KraaaM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar