tisdag 12 oktober 2010

tandläkare och pizzaracer =)

Var hos tandläkaren imorse och om det inte vore för att det var så dyrt så är det faktiskt (nästan) roligt att gå till tandläkaren. Ja ni läste rätt ;)
Min tandläkare är riktigt duktig och drar skämt så man tokskrattar och nästan glömmer bort att det är där man är och det är ju faktiskt skönt när man är klar. Förutom pengarna då (2000kr gick det på idag)..... tänk om alla löv som faller från träden nu på hösten kunde vara pengar! Drömma kan man ju göra! :)


Ikväll spelade vi lite bilspel jag, Totte och Jocke, det var första gången jag körde med Totte´s grejer riktigt roligt men SVÅRT! Det gick inte så bra för mig i början så Totte bytte bil åt mig till en "pizzaracer" med bara 4:a växlar hmm.... men sista gången gick det faktiskt hyfsat bra och då hade jag en 6-växlad bil som lät wrooooooooom wrooooooom haha kommer bli fler kvällar med det spelet :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och kolla på tv för här i vardagsrummet är det fotboll och hur roligt är det?! INTE ETT DUGG!

En extra KRAM till Vickan, du vet vart jag finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar