måndag 11 oktober 2010

hur svårt kan det vara??!!!!

Var till doktorn för att få besked om jag behövde göra en vidgning av urinröret eller inte. Jag kommer dit och får träffa en annan doktorn än den jag hade sist och som det stod på kallelsen att jag skulle träffa och när han gett mig svaren på mina prover säger han att vi ska gå till mottagningen och göra vidgningen! Nähe du säger jag det ska vi inte alls göra och om du kollar i min journal från förra gången så ser ni att det inte går att göra det på mig när jag är vaken utan jag fick göra det med narkos då så det ska jag ha den här gången oxå! Han går och pratar med den doktor som jag hade den gången (kan ju undra varför jag inte fick träffa honom) han kommer tillbaka och säger att ja det stämmer så vi återkommer med en ny tid för detta då du får narkos. Ska det vara så svårt och läsa en patients journal INNAN man träffar den??!! Dessutom hade jag ringt dem innan just för att kolla att de inte tänkt göra det idag och fick svaret att jag skulle bara få besked, jo tjena!!!! Jag blir såå j*kla trött! Å dessutom fick jag betala 300kr för det här besöket idag!!!

Hoppas det går bättre hos tandläkaren imorgon :)

Efter doktorn åkte jag ut till mamma med hennes bil, när hon skjutsade hem mig råkade jag säga vad jag skulle göra för mat så hon blev kvar och fick lite hon också dessutom fick hon matlåda också så hon var så nöjd när hon åkte hem ;)
Fast det hade kunnat bli harstek till middag istället för det första Xina gjorde när vi kom fram till oss var att sticka efter en hare fast den var snabbare än henne.

Nu ska jag hänga tvätt och slösurfa tills Jocke kommer hem :)

Vickan klicka här Hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar