söndag 10 oktober 2010

jag har en egen apa! ;)

Jocke & Co hade match i Sala idag, jag, Nicklas och Anton åkte dit och hejade. Dagens bästa kommentar från Anton: Jocke ser ut som en apa på Parken Zoo, Hahaha.... Han stod då på huk i målet och höll i målburen. ;)
Virsbo vann med 17-4!!!, på lagets hemsida har någon skrivit ett matchreferat och utsett Jocke till matchens lirare och gett honom ett nytt smeknamn:
Jocke the wall. Det är "min apa" det! ;) *STOLT*

Kom på att jag ska till doktorn imorgon så frågade mamsen om jag kunde låna hennes bil, det kunde jag så behöver bara gå en kvart tidigare från jobbet imorgon eftermiddag, toppen! Tack mamsen!! :)
Men jisses va svår hennes bil är att köra, varje gång man ska växla måste man vara lika koncentrerad som när man var nybörjare och körde första gångerna på bilskolan, så var helt slut i huvet när jag kom hem efter att ha hämtat den.
En sak är säker jag kommer aldrig köpa en bil utan turbo det måste ju hända nåt när man gasar annars kan man ju inte schwooooooscha!!! :) :)

Totte försökte nyss hålla Freja vaken så hon sover inatt istället men gick inge´ bra, hon sover som en stock så blir nog race här senare ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv en stund innan jag somnar så jag är pigg imorgon när det börjar en ny vecka med nya utmaningar! :)

GO`NATT!

1 kommentar:

  1. hahah vad söt han är min son :P han säger ju verkligen vad han tycker :)

    SvaraRadera