söndag 3 oktober 2010

Å så var det söndag kväll igen, helgerna går galet fort.

Igår var vi och gratulerade bästa Papps (svärfar) är alltid roligt och mysigt där, det är tur att vi inte bor i Virsbo för då skulle jag nog vara hos Papps & Kicks så ofta så de skulle tröttna på mig ;)
När vi kom hem till stan åkte vi till Pappa & Gaud en sväng, tyvärr kunde vi inte stanna så länge eftersom Jocke skulle upp kl.5 och jobba :-/

Idag har Jocke jobbat och haft match (de vann ) jag skjutsade honom till jobbet så jag kunde ha bilen tur att den mer eller mindre går på autopilot till hans jobb, när jag kom hem bäddade jag ner mig på soffan och somnade om rätt fort, låg kvar på till strax efter 12 var sååå seg hade nog kunnat ligga där hela dagen men kände att jag var tvungen att göra ett ryck så fixade till mig lite och åkte över till Nisse´s och Blomsterlandet, fixade blommor och gardiner till gästrummet. :) Sen hem och städa lite och ikväll har mamma varit här och fikat och fått håret färgat, nu ska jag plocka lite till för att hålla mig vaken tills jag ska åka till stationen och hämta Totte som kommer med tåget. Hoppas han haft en riktigt mysig helg, det tror jag nog hihi.

Imorgon ska jag till doktorn och lämna lite prover så Jocke får åka tåg till jobbet eftersom jag behöver bilen, han är måttligt road, men han slipper ju iaf åka tåg hem efter träningen på kvällen hihi. Man ska tänka positivt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar