lördag 23 oktober 2010

Idag var det match igen, den här gången här i stan (Wenströmska), när jag kom upp på läktaren var den första frågan jag fick av de andra som var där och hejade om Jocke skulle stå? Nä svarade jag han blev inte uttagen idag. VA??!! Ska inte bästa målvakten stå i den här matchen?! Måste ju erkänna att jag blev stolt och håller faktiskt med dem, han är bäst!! (på mycket..)
De gjorde en bra match idag men förlorade tyvärr.
Nicklas och Anton kom också och kollade, såhär roligt tyckte Anton att det var när inte Jocke stod i mål..... ;) Gullunge!

Efter matchen åkte vi till McDonald´s och åt tillsammans innan vi åkte hem, och första kvällen på hur länge som helst hade vi inget planerat och var själva hemma, så vi passade på att mysa lite. ;)
Tyvärr ska Jocke jobba imorgon, hans klocka ringer 4.45 *gäsp* så han har gått och lagt sig nu, det ska jag också göra strax.
På tal om att lägga sig... såhär låg Freja tidigare ikväll, hon är ju för söt!! ;D
Å just ja, fick sms av min kollega idag att hon hade gjort illa foten och var på akuten, senare ringde hon och berättade att foten är bruten på 3 ställen och hon är sjukskriven 4 veckor (minst), Stackare! :( För mig betyder det att jag kommer få toooookmycket att göra, som om jag inte hade det innan??!! Jaja bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. ;) jag är iallafall väldigt glad att det inte är min fot som är bruten, man ska ju se allt från den ljusa sidan ;)

Avslutar inlägget med den här som jag lämnade på kollegans skrivbord innan jag åkte hem från Göteborg igår ;D

GO`NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar