torsdag 21 oktober 2010

Göteborg =)

Har haft en tokrolig dag på kontoret i Göteborg, jag måste ha de bästa kollegorna (självklart inklusive de i Västerås och Malmö också)!!! Malin var väldigt glad att ha en tjej till på kontoret, förstår inte varför?! hihi

På förmiddagen kom det en rejäl hagelskur efter den var det helt vitt på backen såg ut som det snöat, och nu smattrar det utanför hotellfönstret så det där om att solen alltid skiner i Göteborg kan jag nog inte hålla med om ;)
Ringde till Jocke en snabbis tidigare idag och tydligen byter jag dialekt när jag är här nere fast jag inte tycker det själv för när vi pratade säger han att jag hör att du är i Göteborg, jasså sa jag men det är ju tyst runt mig nu?! Ja men jag hör på dig! Haha.. ;)
Jaja bättre än skånska iallafall :)

Är riktigt skönt att bara vara på hotellet och koppla av, hemma är det hela tiden en massa måsten. Här kan jag inte göra något åt dem iallafall så bara att slappa och ladda batterierna. :)

Har massor med tid att uppdatera bloggen men vet inte vad jag ska skriva så kryper ner under det sköna täcket och kollar på Lyxfällan istället.

Kram & Go´natt alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar