måndag 18 oktober 2010

Hur gick det där till? ;)

Efter jobbet åkte jag för att lämna in ett par skor på omklackning som jag ska ha med mig till Göteborg och kom hem med en ny klänning och parfym hur gick det till?! ;-)
Om Ankie varit med när jag köpte den hade hon sagt, snygg en typisk "Märta" klänning "businesswoman" haha ;)
Klänningen... hade en dålig hårdag så ansiktet fick inte vara med ;)

















Parfymen...
















Tänk va glad man blir av att unna sig något sådär spontant, men jag får nog låta bli att klacka om några skor på ett tag om det blir såhär :)

Såhär "lät" det nyss mellan mig och min kusin på FB...... ;)

Kristina Hedlund Du får ta hoj kort med så tar vi en tjej tur i sommar =) Ska vi ta kortet tillsammans ?=) Nästa år blir det hårdkörning, hann inte med detta åt pga av allt jobb och starta så sent med att köra själv =(
Åsa Johansson Skulle vara roligt o ta mckort men jag skulle säkert köra ihjäl mig, jag är ju väldigt "gasglad" ;)
Kristina Hedlund jamen det är jag med hihi så har man en gubbe som visar sänk farten så blir det bra hihi. eller sätta spärr hot har jag med hört *himmlar med ögonen*
Åsa Johansson sänka farten vad är det?! Jag förstår bara fortare, fortare! Hahaha ;)
Kristina Hedlund hihi f"n vi kan få en rolig tur hör jag hihi
Åsa Johansson Ja det verkar så hihi
Kristina Hedlund sen får väl gubbarna vara taxi ett tag framöver om man har otur =)
Åsa Johansson Ja men det var det värt isåfall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar