söndag 17 oktober 2010

En riktig toppenhelg!

I helgen har vi haft kalas här hemma Jocke fyllde år i fredags och jag igår, det är såååå mysigt att ha huset fullt men tyvärr hinner man inte prata med alla så mycket som man vill! =) TACK för alla blommor och presenter!!

I lördags kväll när sista gästerna åkt var vi båda jättetrötta så gjorde absolut ingenting. Strax efter 22 ringde Kattis och gratulerade mig då sov jag men när hon frågade om hon väckte mig svarade jag, Nädå det gjorde du inte.
Varför säger man alltid nej när någon frågar om de väckte en?

Idag har Jocke haft "hemmamatch" i Virsbo mot Köping, de vann med 7-4. Ankie följde också med och tittade. Laget hade samling ca 1 timme innan matchen började. Den timmen var jag och Ankie hos mina underbara svärföräldrar och fick supergod mat MMMMMMM............ =) Tusen Tack! På vägen hem berättade vi för Jocke vad vi fått så här lät det: Åååååååå vi fick så god mat mmmmm, potatis och sås Åååå såsen var såå GOD!!! Mmm och stek supergott, och så var det gelé och kokta grönsaker till mmm.....!!!
Gissa om Jocke blev avundsjuk vi kunde nästan se hur det vattnades i munnen på honom hihi. ;)

Nu ska vi slappa resten av kvällen och ladda inför en ny spännande arbetsvecka som för min del startar på Västerås kontoret och avslutas på kontoret i Göteborg =)

På tisdag kväll funderar vi på att åka och titta på "min" bil (Audi R8 v10) som de har på Möller Bil här i Västerås och drömma lite, Totte ska du följa med? ;)
Då kommer nog jag dregla lika mycket som Jocke gjorde när vi berättade om maten hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar