söndag 20 december 2009

Tack kompis!

Tack "Didde" för att du skjutsade hem Jocke idag
så jag slapp ge mig ut på vägarna :-D 66:an är ingen rolig väg än mindre i det här väglaget.
Det var klart värt att baka en sockerkaka ;-) tänk vad vi har många skjutsningar innestående till nästa år hihi.....

Jag har precis kollat på Wallander - Skytten, riktigt bra var den.

Nu ska jag fundera lite på julklapparna, Jocke är ledig medans jag jobbar 3dgr till så han ska fixa julklapparna medans jag jobbar, mycket bra tycker jag :-) Men jag tänkte att jag skulle försöka hjälpa till med förslag på vad vi ska ge.
Snällt va? ;-)

Vem är Du? Den som är klar med alla julklappar flera månader innan eller som mig och ute i sista minuten och varje år säger att nästa år då ska jag.....

Hoppas du får en fortsatt mysig söndag.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar