måndag 28 december 2009

Mys och sällskapsspel

Hej alla!

Nu var det några dagar sedan jag skrev, här kommer en kort uppdatering sen ska jag fortsätta kolla på ishockeyn....

På annandagen var vi ut till mamma och åt mat och spelade spel med henne och min lillebror. Mycket trevligt var det och många skratt blev det. Vi spelade bla. "Med vilda gester" och "Upp till bevis" jag kan rekommendera båda.

Igår hade vi besök av Nette, Jocke och Jasmin, vi gjorde egentligen samma sak fast ingen julmat utan vanlig mat *mums* och alla möjliga spel har vi spelat. Supertrevligt!!

Tyvärr verkar det som jag lyckats radera bilderna från de här två dagarna :-( men jag ska fortsätta leta och förhoppningsvis hittar jag dem, håll tummarna.....

Idag har pappa varit förbi och fikat annars har jag tagit det lugnt, jag har Kundtjänsten på jobbet fast jag får ha den hemifrån det är skönt. Å jag har inte blivit nerringd precis.
Jocke han bara pluggar o pluggar har knappt haft tid o äta. Han är så duktig och kommer fixa provet galant.

Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn, kom igen nu Färjestad!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar